O firmie

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Historia De Dietrich

[/vc_column_text][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

 

Strategia utworzonej grupy opiera się na wielu lokalnych markach, z silnymi krajowymi działaniami w dużych europejskich gospodarkach, umożliwiającymi szybkie reagowanie na zmiany zapotrzebowania na rynkach lokalnych. BDR Thermea posiada organizacje sprzedaży i serwisu w wielu krajach europejskich i będzie kontynuować sprzedaż wyrobów wiodących europejskich marek, jak Remeha, Baxi, Baxi Roca, De Dietrich, Brötje i Chappée.

Nowa grupa skupia się na potrzebach klientów w zakresie nowatorskich rozwiązań klimatycznych, wytwarzania ciepłej wody i usług, oferując systemy zamiast pojedynczych produktów. Silna platforma badawczo-rozwojowa oraz siła finansowa BDR Thermea czyni możliwym rozszerzenie aktualnej gamy wyrobów. To skupienie się na pracach badawczo-rozwojowych i innowacji stwarza również okazję do ugruntowania i zbudowania pozycji dominującej na tworzącym się rynku mikrokogeneracji  i może wspomóc wkład BDR Thermea dla zachowania zrównoważonego środowiska.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]